Like

http://www.facebook.com/pages/Egy-%C3%A9let-a-sok-k%C3%B6z%C3%BCl/225647554142562?sk=wall

2011. április 26., kedd

4. fejezet.

Őő csak azért mert van két komim és pipáltatok semmi másért. szóval negyedik feji jöhet emberek? ha nem akkor is jön mert nem birok magammal :)  És nem kell ám azért annyira utálni Bent, nem tudjátok még hogy mit miért csinált.... de ez még a jövő zenéje addig még sok víz meg más egyéb lefog fojni a Dunán hih XD
Xoxo Viky
Puszk



„Nem akarlak és rád gondolok,
menekülnék, és nem tudok,
nyugalom kellene, béke, csend,
de itt visszhangzol, idebent.”
4. Fejezet.
Ben mellé feküdtem, a mellkasára vont s hátamat simogatta. Kezeimmel jeleket rajzoltam csodás ki dolgozott testére. Azt vettem észre már csak, hogy egyenletesen szuszog. Még vagy fél órát néztem, ahogyan alszik, aztán óvatosan ki szálltam mellőle. Nem tudtam mit csináljak, amit terveztem, hogy fogok abból nem az lett és többet nem akarok vele találkozni. Bár mennyire is szeretem őt még mindig. Végül is nem akarok vele beszélni akkor annyit meg tehetek, hogy írok neki egy levelet.
Kerestem egy papírt meg egy tollat miután összeszedtem a ruháimat.

 Drága Ben. 
 
Mikor ezt a levelet fogod olvasni én addigra már, nem leszek itt a házban meg az országban sem. Ne haragudj, azért mert nem személyesen bontom fel az eljegyzésünket. Nagyon hiányozni fogsz és örökké szeretni foglak te vagy nekem az igazi senki sem lesz olyan, mint te voltál. Most azt kérdezd magadtól, hogy akkor miért hagytalak el ez nagyon érdekes dolog láttalak a kedvenc éttermemben agy fiatal lánnyal elég érdekes szituációban. Összetörted úgymond a szívem de, még így is téged szeretlek. Nem mondom, meg hogy hova megyek, mert ehhez már semmi közöd meg szerintem nem is nagyon érdekelne. Azt kívánom, hogy nagyon boldog legyél és hogy vigyázz magadra. Én meg leszek, a szüleimtől és Lilitől semmit sem fogsz meg tudni mivel meg kértem őket, hogy semmit se mondjanak neked.
Örökké szeret téged Jennifer.
Mi után meg írtam szépen összehajtottam és a párnára Ben mellé tettem az egész levélírás közben sírtam. De ennek így kell lennie képes, vagyok fel adni mindent azért, hogy ő boldog lehessen egy más lánnyal. Holnap után már úgy is az új házamban leszek, új emberek, éj élet, egy új kezdet. Óvatosan adtam még egy puszit Ben arcára. Beszálltam a kocsimba és haza hajtottam anya épp akkor jött le a lépcsőn s látta milyen rosszul vagyok.
-      - Jaj, kicsim ne sírj, tudom, hogy fáj, de lesz valaki más majd. S ezért azt se feled, hogy te szakítottál vele. Mindent elmondtál neki?
-      Igen anya, tudom, hogy én szakítottam vele és igen elmondtam neki mindent. Most megyek, még összeszedem Picur dolgait, amit holnap viszek magammal.
-      Hogy-hogy holnap hisz úgy volt, hogy csak holnap után mész. – kelt ki magából anyu, mit mondjak neki, azért mert nem akarok Bennel találkozni? de hogy is mondom ezt.
-      Elfelejtettem, hogy még van egy két elintézni valóm az egyetemmel kapcsolatban, meg szeretném időben rendbe tenni a házat.
-      Értem akkor holnap a déli járattal mész ugye?
-      Igen azzal, remélem Picur ki bírja addig nélkülem a papival. Összetettem, amit méh magammal akarok vinni írtam Lilinek egy SMS-ET, hogy mikor indulok, s ha el akar köszönni, akkor át, menjek, vagy át jön e előtte hozzám. Ő még nem fogta fel annyira, hogy nem leszek itt vele többet, ha nem hogy csak telefonon meg az interneten tarthatjuk majd a kapcsolatot esetleg szünetben, ha haza jövök, de remélem, majd ő jön hozzám. Már volt valami fél 12 mire mindennel él készültem, beálltam a zuhany alá meg mostam a hajam ki fésültem meg szárítottam, meg törölköztem fel vettem a háló ingem és még egyszer elalvás előtt végig gondoltam mindent, hogy mit felejthettem is el. Nem jutott semmi sem az eszembe, így meg próbáltam el aludni. kevés sikerrel ugyan is csöngettek és rajtam kívül senki sem volt itthon.
Lementem és ajtót nyitottam, fogalmam sem volt, hogy ki az, de mikor meg láttam, hogy ki áll ott nagyon meg örültem Lili volt az.
-      Szia. Ne haragudj, de nem tudtam otthon maradni, mivel még az utolsó estét veled akartam tölteni, ugye nem baj?
-      De hogy is baj mért lenne, úgy sem aludtam még én sem szóval nem keltettél fel.  Gyere csak be. – hívta be kintről már mosolyogva. Az egész estét és hajnalt végig beszéltük. Nagyon jól eset és ez nagyon is hiányozni fog nekem.


2 megjegyzés:

  1. Szija....
    Ajj...jeszus...nem vagyok valami nagy lellizős típus...de megsírattál...és egyben meg is nevettettél.
    És ez, hogy miért is...
    Hát azért kicsi szívem...mert ez a levél amit Jen hagyott Ben-nek, olyan szomorú és aj...nem is tudom. A lényeg, hogy nagyon megfogott. :)
    A nevetés meg, hogy sírás közben elnevettem magam...
    Szegény Bent jobban sajnáltam e részben, mint Jen-t az előző fejiben. :D

    Nagyon tetszett ez a feji is...:)
    tudom, hogy most frisseltél...de akkor is még még még MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    :)

    TSók<3

    Dóry(L)

    VálaszTörlés
  2. Szia

    Hát most teljesen összezavarodtam! Lehet, hogy Ben nem is csalta meg? wáááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá HILPEEEEE!!!!
    Akkor nagyon sikítani fogok, ha az a csaj csak egy rokon volt ott a kávézóban/étteremben.

    Az a levél nagyon szíven ütött! :'( :'( Aj...itt rontja el Jeny az egészet, hogy nem állította Ben-t kész tények elé....lehet, hogy meg kellet volna hallgatni az ő verzióját is! :/
    Hát későbánat eb gondolat.vagy ha még időben észreveszi a levelet, akkor lehet, hogy utol érheti és..... na jó legyen úgy ahogy lesz! Nagyon várom mit tervezel velük! :)
    Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmméééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

    Puszillak <3
    GG

    VálaszTörlés