Like

http://www.facebook.com/pages/Egy-%C3%A9let-a-sok-k%C3%B6z%C3%BCl/225647554142562?sk=wall

2011. május 2., hétfő

5. Fejezet.

Nem fűznék hozzá semmit. Esetleg csak annyit hogy nagyon szeretem a komikat :)
Jó olvasást Viky.



"Tedd, mit úgy érzel, tenned kell, arra menj, amerre sorsod terel, hisz időd oly kevés, légy hát a magad ura, míg élsz"
5. Fejezet.
Reggel már anya kelltet minket, hogy ideje lenne elkezdeni összeszedni magunkat, ha még enni is szeretnénk.
  • Lányok ébresztő, hasatokra süt már a nap és még van egy két dolog, amit meg szeretnétek csinálni. Mondjuk, mint az evés meg stb..
  • Ő anya mire is gondolsz?
  • Gyertek el és meg látjátok. – kacsintott egyet.
  • Oké, rendbe szedjük magunkat és megyünk is. Lili válasz nyugodtan ruhát mert egy csomót ott hagytam neked a szekrényben, mert azokat nem akarom magammal vinne neked meg tudom hogy tetszenek és úúúúúúgy is szükséged lesz rá. – még egy kacsintást is dobtam neki.
  • Nem értem mire célzol, de azért köszönöm.
Még hogy nem érti, hogy mire célzok. Ki festettük magunkat meg csináltuk egy más haját és lementünk anyához. A nagy meglepetés az Kevin a konyhában ő mit keres itt neki táborban kéne még lennie.
  • Szia, hugi már ide sem jössz, hozzám ezért kellet haza jönnöm, hogy meg se ölelhesselek? –amint befejezte a mondandóját a nyakába ugrottam és ott pusziltam kedvenc bátyámat mintha az életem múlna rajta.
  • Szia, Lili, hogy vagyunk? –kérdezte Kevin fülig érő mosollyal.
  • Szomorúan, mert itt hagy engem egyedül ez a nő. – itt rám mutatott és még egy könnycsepp is lefojt az arcán mait már Kevin törölt le helyette. Én is oda mentem és meg öleltem s óvatosan a fülébe súgtam: - Nem leszel, egyedül Kevin majd segít neked egy kicsit el felejteni.
  • Gyerekek gyertek enni, mert utána indulnunk kell a reptérre.
  • Anyu? – Igen kicsim?
  • Apu és Alex már ott lesznek?
  • Igen mind a ketten a munkából jönnek ki.
  • Okéé.
Csendben meg ebédeltünk és bepakoltunk anyu kocsijába mind a négyen beültünk és hajtottunk a reptérre.
Apuék már ott voltak kint, segítettek ki szedni a kevéske kis cuccomat, amit magammal viszek, mivel a többi már ott van. Felraktuk a futó szalagra. Lili ott sírt Kevin vállán anya meg apa vállán Alex meg egész végig engem ölelt. Míg meg nem szólalt a hang.
  • Kérem a Los Angelesi gép utasait, hogy kezdjék meg a beszállást.
  • Vigyázz magadra kicsim és hívj, ha meg érkeztél meg persze minden héten kérlek szépen.
  • Nyugi anya nem lesz semmi gond és hívni foglak, nyugodj meg. Öleltem vissza.
Mindenki jól meg ölelt, Lili alig akart el engedni Kevinnek úgy kellet a kezét lefejteni rólam. Alex teljesen elkísért az ajtóig. – Ha bármi van, hívj, vagy írj és megyek jó? S nyugodj meg szólok ha Bennel lenne valami, tudom, hogy még mindig szereted őt.
  • Köszönök mindent és azt is, hogy senkinek sem árultad el hogy valójában miért is utazom el.
Ott hagytam a régi életemet, a családom egy részét a barátaimat, s elindultam egy új élet felé.
*****
A repülő utat végig aludtam. Mikor LA-ben leszállt a gép nagyon meg könnyebbültem. A négy nagy szülő már biztos vár rám. Annyira jó hogy láthatom már őket. Leszálltunk szép lassan el kezdtem a csomagjaimat összeszedni. Kézi táska, könyv, mp5, meg van, oké akkor mehetünk is. Meg vártam
Még a csomagjaimat és elindultam a rokonok keresésére. Elsőnek apu apukáját szúrtam ki a tömegből mivel olyan magas volt, mint apu. Rohantam hozzá ő a kedven és egyben a legjobb nagy papi, akit egy lány unoka kívánhat, félre ne értse senki anyu apuját is szeretem csak nem annyira.
  • Nagyapa. – ugrottam a nyakába.
  • Jenny szívem, annyira hiányoztál már.
  • Jól van, már John meg ne fojtsd azt a lány. – szolt rá nagymama.
  • Nem fog, nyugi és úgy is én nem engedem el.
  • Márt, megint véded a nagyapádat kicsim.
  • Nem baj. –mosolyogtam rá és őket is jól meg öleltem.
  • Jól van, menjünk, már biztos éhes vagy és szeretnéd látni az új házad élőben.
  • Igen, az vagyok éhes és kíváncsi.
Imádom őket, de nagyon. Beszálltunk az autóba és elindultunk az új otthonom felé. Los Angeles egy kicsit eldugott részén volt a házam, amihez tartozik egy kisseb kert is. Nem egy felhőkarcolóban fogok élni, azt nagyon nem bírnám. Viszonylag hamar oda értünk egy kis földes út vezetett a házhoz. A házkörül fák sorakoztak. Ez egy nagyon szép faház volt, sokkal szebb, mint a képeken láttam. Pont olyan, mint én vagyok, és ha a belseje fele ennyire szép lesz, akkor már nagyon is meg vagyok elégedve.
  • Gyere kicsi, bent is meg nézheted, hátul van egy kisseb kert meg egy garázs az autódnak, ami már bent áll, nyugi semmi baj nincs meg néztem. –kacsintott rám Robert papa ő anya apuja. – Van bent két szoba egy nagyobb hálószoba, amit neked rendeztünk be a terveid alapján, egy nagyobb fürdő, ami tőled nyílik, egy konyha és egy nappali meg ugye a terasz.
Na, jössz akkor vagy már nem is vagy rá kíváncsi?
  • Hogy gondolhatsz ilyet nagypapi. Persze hogy kíváncsi vagyok rá.
A két nagypapa hozta a csomagjaimat Kristen nagyi nyitotta az ajtót ő anya anyukája és Robert nagypapa felesége. Jenny nagyi meg jött mellettem, igen, nos, hát róla kaptam a nevem, ezt John papának köszönhetem. Amint beléptem még jobban tetszet az állam a földet súrolta.
  • ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ én-én ezt imádom, csodásak vagytok ez-ez egy álom. - ugrottam az ölükbe és addig puszilgattam őket, míg ki nem fogytam a szuszból. Úgy viselkedtem, mint még soha.
  • Őrölünk, hogy tetszik, menj, nézz, körül aztán csomagolj ki, míg mi meg főzzünk, aztán majd szólunk jó?
  • Jó, Picur hol van?
  • A szobádban szerintem ma hoztuk át őt is.
  • Köszi, mindent csodálatosak vagytok. – mondtam nekik és meg kerestem a szobámat meg a cicámat.


Később jönnek a képek a házról :) Előre is köszönöm Gabicának hogy segített keresgélni :)

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Wíííííííííí ez annyira jó lett! :) Az eleje nagyon lehangoló! Remélem Ben szemszüget is kapunk majd! :) * légyszikeeeeeeeeeeeee* Olyan cukin nézek rád, hogy majd bele halsz! XD :D
    És hát öm...hát remélem a legjobb barinő és a legjobb bátyus összefognak jönni! UGYE?!?!?! az annyira jó lenne! :)
    Alexet nagyon szeressük! Van egy olyan érzésem, hogy a későbbiekben még elég nagy szerepet kaphat, Ben és a drága főhősnőnk összeboronálásában! :)
    a kedvencem az volt mikor fény derült a nagyszülők neveire....XD mikor kiderült, hogy Robertnek hívják az egyik nagypapit, hát nagyon kellet nevetnem...és mikor a feleségének a neve Kristen lett....XD XD :D:D:D nekem ott már annyi volt! hihi micsoda véletlenek vannak kérem szépen! hehe :D :) Hát izgatottan várom az eseményeket, az új életet, hogy mi lesz LA-ben, izgalmak, szerelem, szomorúság.....
    Kíváncsian várom! :)
    Puszillak:)
    GG
    U.I: Máskor is szívesen segítek a keresgélésben! Csak sikíts! XD :D

    VálaszTörlés