Like

http://www.facebook.com/pages/Egy-%C3%A9let-a-sok-k%C3%B6z%C3%BCl/225647554142562?sk=wall

2011. május 14., szombat

6.fejezet.

ŐŐ jó olvasást és most egy kicsit szigorú leszek nos mivel is őő addig nem hozom a  7.fejit (ami már meg van a gépen) míg nincs meg nekem 3 darab komi azt hiszem ez nem sok, sőt ha meg lesz ez a 3 komi akkor nem is fogom feljebb vinni a komihatárt egy jó darabig. Na nem is húzom tovább az időt jó olvasást.
Pusi Viky!!





 6. Fejezet.
Végig mentem az egész házon a pincétől a padlásig utoljára hagytam a hálószobám. (szerk. nagy köszönet érte GABICÁNAK hogy segített keresni). Amint beléptem már imádtam. A barna és a fehér szín dominált benne egy nagy fa keretes ágy van a falnál a falakon képek lógnak, az ággyal szemben van egy ajtó, ami az erkélyre vezet ki az ágy mellett egy kis barna éjjeli szekrény, az erkély előtt van egy nagyfotel. A szobában az erkély ajtón kívül még van két kisseb ablak is. Az egyik ablak előtt van egy forgós szék s egy íróasztal, amin ott nyugszik a laptopom. Ez egész szoba mesés, és ami még nagyon szembe tűnő volt az Picur az én szőrgombolyagom ott fekszik a fotelban. Van egy kis komód az egyik fel mellet, azon a családom minden tagja ott van szépen keretekben ez tuti, hogy Kris nagyi ötlete volt. Neki álltam ki pakolni a most magammal hozott dolgaimat. Mindent szépen a helyére tenni. A szobából nyílt ki még egy kisebb ajtó is ott, ami fogadott az-az egy kisebb gardrób, de annál több ruha volt benne meg cipő azt hiszem a nagyiék nagyon bevásároltak anyáékkal. Csak tátogni tudtam semmi más ez valami, hu… már szavakat sem találok.
-        Látom, tetszik neked. –mosolygót nagypapa az ajtómból. – S akkor még a fürdőt meg a konyhát nem is láttad csak a hálót meg a két vendégszobát. Ha ki pakoltál mindent, akkor nézd meg a saját fürdődet itt van pont melletted jobbra az első ajtó. – adott egy puszit a fejemre és ki ment. Szaladtam meg nézni a fürdőt, atya ég már most úgy viselkedem, mint egy ötéves akkor mi lesz később? Nagy levegőt vettem a fürdő szoba ajtaja ellőt és benyitottam. Az ajtóval szemben volt egy kád jobbra a falon tükör húzódott, balra két mosdókagyló felette két polc és az is tükörrel. itt inkább a világoskék, sötétebb barna és a vaj színvolt a jelentős. Már most alig vártam, hogy meg fürödhessek. Még végig mentem a ház többi részén meg néztem a hátsó kis kertet is, amiben helyett kapott egy tó, a kertben volt egy kis pad is pont a tóval szemben, visszamentem a házba a nappaliból nyílt a konyha, ahol a nagyiék főztek mosolyogva néztem őket. – Mindjárt készen vagyunk és jöhetsz is enni.
-        Oké, nagyon köszönök mindent. –mondtam nekik hálásan.
-      Nincs mit szívem érted bármit. – mondta John papa.
-        Megint kivételezel vele John. – rótta meg felesége.
-        Megyek, meg nézzem, mit nézz a nappaliban Rob.
-       Szia, papi- köszöntem neki és elhelyezkedtem mellette a kanapén.
-       Szia, kicsi. – igazán abba hagyhatnák ezt a kicsizést, nem is vagyok már olyan kicsi, mint ők hiszik. Végig néztük a meccset pont vége lett mikor szóltak, hogy kész a vacsora.
Jókat beszélgettem a nagyszüleimmel vacsora közben minden féléről, hogy milyen az otthoni légkör hogyan szeretnék tovább tanulni. Mikor végeztünk segítettem elmosogatni és elpakolni mindent.
-       Mi most elköszönünk, mert holnap még mi is dolgozzunk, jó éjt kicsim és pihend ki magad, mert két hét múlva kezdődik a szemeszter.
-       Oké, szót fogadok.
-       Ha bármi baj van, hívj valamelyikünket- simogatta meg az arcom Rob.
-        Úgy lesz, sziasztok. – integettem nekik az ajtóból. Becsuktam, töltöttem magamnak ki tejet, lekapcsoltam a villanyokat, s felmentem Picurhoz, elő vettem egy háló inget és elmentem fürdeni. Olyan jó volt a meleg vízben feküdni és csak úgy lenni nagyon élveztem annyira, hogy el is aludtam benne.
Fél óra multán keltem ki a kádból a már a vizem is ki hűlt gyorsan lezuhanyoztam. Nagyon meg tetszett a ház remélem szebb életem lesz itt s mindent, s mindenkit eltudok felejteni. Bebújtam a kényelmes puha ágyamba és meg próbáltam elaludni.   

2 megjegyzés:

  1. Hellóka!

    Tetszett a rész..mondjuk, nem voltak benne olyan nagy események, na de majd mostantól igaz?! :)
    Nagyon szívesen segítek legközelebb is a válogatásban:) Egész jól összehoztuk a házat azt kell hogy mondjam, el tudnék éldegélni ebben a csodálatos lakásban! :)
    Remélem hamar jön a kövi! :)
    Puszi
    GG

    VálaszTörlés
  2. Szija!

    Én csak egyet tudok érteni GG-vel.:)
    Attól függően, hogy most nem voltak benne olyan nagy események, attól függően tetszett ez a rész is.
    :)
    És az a ház...huhh...szívesen elfogadnám. :)
    Grat GG.-nek hozzá.:)
    Neked pedig a fejihez.
    Kíváncsian várom a folytatást.:)
    Pusz
    Dóry(L)

    VálaszTörlés