Like

http://www.facebook.com/pages/Egy-%C3%A9let-a-sok-k%C3%B6z%C3%BCl/225647554142562?sk=wall

2011. május 17., kedd

7.fejezet

Halihó emberek, nincs meg a 3komi de se baj,mivel nem haragszom , meg még egy oka is van hogy fel teszem a kövi fejit ami nem más mint hogy meg lehet nem lesz időm később fel tenni sőt biztos tanulnom kell.
És tessék csak szavazni mivel nem szeretném ha nem lehetne eldönteni hogy mi is legyen az A név. :)
 és meg állapítok egy állandó komi határt is ami még pontosan nem tudom mennyi lesz de olyan 4-5 re szavazok. Az nem olyan sok, ugyanis. és  ki emelném azt is hogy aki nem a meg szokott módon akar komit írni az nyugodtan Chat-ben is írhat azt is bele fogom számítani. A pipálgatásokat is nagyon köszönöm. A két rendszeres komizomat meg egyszerűen imádom. S akár hiszitek akár nem nagyon fontos nekem (meg a többi történet írónak) a kommentek hogy mi hogy tetszett és mi nem tetszett a történetben, vagy ha esetleg valami ötletetek van azt is szívesen veszem. Nos akkor nem is rizsázok itt nektek többet jöjjön a teljes 7. fejezet. Remélem tetszeni fog mindenkinek és kapok meg int egy két komit :
puszi (L)Mano(L)




7.Fejezet
… autó, fekete és tűz vörös autó egy örült helyes srác meg én. mi ez mi fog történni?? Sétálok a vörös autó felé beszállok, a srác is beszáll a fekete autóba és elkezdődik a móka amire már évek óta várok…


Lassan pislogok a szívem még mindig örülten ver mintha tényleg ott lettem volna pedig csak egy álom volt semmi más, hogy is kerülhetnék egy olyan kibaszott helyes srác közelébe Ben után. Még csak hajnali 5 óra, de én már nem tudok vissza aludni. Lezuhanyoztam, felöltöztem és beszálltam a kocsimba. nem tudom mért, de most csak vezetni volt kedvem semmi más, körül nézzek legalább a környéken, míg nincs olyan nagy dugó. Nagyon szép város már most szeretem, nem tudom anyáék mért hagyták itt. Három órát vezettem össze-vissza a városban, a nap már kisütött s kezdtem meg éhezni. Bementem a plázába elsőnek meg reggeliztem utána meg elkezdtem egy kicsit vásárolgatni. Nem szeretek annyira, de most ezt hiszem, jól jön az új sulira, az új életre minden új egy sokkal jobb semmit sem fogok most magamtól meg vonni azt fogom csinálni, amit szeretek és akarok. Én is új leszek. Eddig sem vettem meg a szexi ruhákat most meg végkép nem fogom meg vetni őket. Nem vagyok csúnya, élvezni fogom az életemet s nem közel engedni a pasikat. Az egész délelőttömet vásárlással töltöttem, s kegyetlen jó volt vettem egy két farmert, szoknyát, rövid nacit, kivágott felsőket, s egyrészes ruhákat is, cipők meg persze az el halaszthatatlan kiegészítők, vettem még új smink cuccokat. Minden, ami egy lánynak kell. Már vagy fél három volt mikor ki értem az autómhoz, bepakoltam mindent aztán még elmentem a szupermarketbe is mire ott is végeztem volt negyed 5, de nem baj. Haza indultam szép kényelmesen vezettem nem siettem sehova a csomagokat a bevittem a házba a kocsival meg hátra álltam drága cicám jött le a lépcsőn mikor pakoltam a konyhában.
-      Szia, kincsem éhes vagy már ugye? Gyere, adok neked valami finomat. Hívogattam a macskám. Meg ettem azt folytattam a ki pakolást. Épp a szobámba voltam mikor meg halottam hogy csörög lent a telefon. Csak úgy suhantam le a lépcsőn, hogy fel tudjam venni.
-      Igen tessék, itt Jenny. szóltam bele a telefonba.
-      Szia Jenny, itt a kedvenc unokabátyád, remélem, jó kedved van és el tudsz fél óra alatt készülni, mert szeretnélek elvinni valahova és pár embernek bemutatni.
-      Á Josh még nem is ettem, és akkor még zuhanyoznom is kell meg…
-      Jaj, ne már tudom, hogy el tudsz készülni, de legyen, adok egy órát és ott vagyok érted, ne vitatkozz, mert úgy is jössz. Egy óra múlva ott vagyok cia.
-      Szia-, mondtam már a búgó telefonnak.
Oké akkor kaja, fürdés ruha smink és itt is van az-az örült. Hamar bekaptam valamit és mentem is fürdeni. A hajam szép hullámokban omlott a vállamra, egy kis szempillaspirál szemceruza, szájfény és jöhet is a ruha. Mit vegyek fel álltam tanácstalanul az a dinnye nem mondta, meg hogy hova megyünk.
Na, mindegy azt hiszem jó lesz egy mini szoknya meg az egyik fekete felsőm és egy fekete tornacipőt. Felvettem őket fogtam a kis táskámat bedobáltam minden fontosabb dolgot és lementem a napaliba. Picur a kanapén feküdt mikor le értem fel emelte a fejét és nyávogott.
-      Meg leszel nélkülem? Sietek haza jó. –mondtam neki. Ittam még egy kis colát meg hamar meg néztem az üzeneteimet mind Bentől jött, de nem is vesződtem azzal, hogy elolvassam egyből ki töröltem őket. Kétszer dudáltak, kinéztem az ablakon és meg láttam Josh tuningolt kocsiját lekapcsoltam a laptopom meg a villanyt, a kabátomat le a fogasról és már mentem is a kocsihoz.
-      Szia Josh. –köszöntem neki.
-      Szia Jenny, nagyon csinos vagy.
-      Köszi, hova is veszel??
-      Úgy gondoltam, hogy ideje lesz meg mutatnom azt, amit annyira szeretsz te is meg én is. –mosolygót, én meg csak bambán néztem rá.
-      Nem értek semmit, sok mindent szeretek, amit te is ezek közül melyikre gondolsz??
-      Autóversenyzés, mond neked valamit??
-      Most nem azt akarod mondani, hogy kiviszel oda ahol versenyezni szoktatok? Mert oda akár mikor is könyörögtem neked soha nem vittél ki.
-      De azt akarom mondani, és ha jól viselkedsz meg is mutathatod, hogy mit tudsz, persze csak ha nem felejtetted el.. – kacsintott rám.
-      Elfelejteni, de hogy is, csak a nagyiék meg ne tudják elég, ha érted aggódnak nem kell még értem is.
-      Nyugi nem fogják meg tudni ők nem járnak olyan helyekre ahova azok az emberek, akikkel ma este leszünk.
-      Mért olyan rosszak? Vagy esetleg valami bajuk van? –tettem fel a költői kérdést.
-      De hogy is.
-      Josh nem mész egy kicsit gyorsabban? Nem szoktam hozzá a te kis vánszorgásodhoz. –annyira szeretek vele csipkelődni.
-      Még hogy vánszorgás, ez halatlan. Nem is vánszorgok, csak nem nyomom tövig a pedált mivel nem akarok a rendőrnek fizetni.
-      Oké, ott a pont. Kik lesznek kint a bandából?
-      Eric, Tom, Katy, Jo, Jazmine, egy szóval mindenki.
-      Értem akkor nem fogok unatkozni azt, hiszem. Többet nem is beszélgetünk csak hajtottunk a meg beszélt helyre. Egyszer már voltam itt csak akkor fényes nappal volt, és azt kell hogy mondjam este sokkal de sokkal jobb mint nappal. Ígéretes esténk lesz azt hiszem!


2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Ez az este tuti, hogy ígéretes lesz! :)
    Nagyon tetszett! :D Főleg, hogy most jön a képbe az autóversenyzés! :D:D:D Wááááááááááááá imádom a sebességet, mikor az arcodba csap a szél. az valami fantasztikus, és persze az autók motorjainak halk vagy ellenkezőleg, hangos dorombolása. *-*

    És tuti, hogy most jön a képbe azaz álom, azaz az álom valóra válik :D:D:Dwíííííííííííííííííííííííííííííííííííí ez annyira jó! remélem kapunk képeket a cool verdákról...... ja és a kép Jenni rucijáról.....aztaaaaa hát nagyon merész! az tuti, hogy a srácoknak tetszeni, fog! és ha jól emlékszem akkor az ilyen filmekben a csajok mindig ilyen jól néznek ki :D de ez mindig így van a szép autók és motorok mellé mindig dukál egy csinibaba! :D:D:D a banda többi tagjáról is megfogunk tudni valamit? na meg a drága rokonról? :)
    Nagyon várom a kövit! :) remélem Jenni versenyezni fog és nem mással mint az álombéli lovaggal! :D wííííííííí és remélem nyer! hihi
    KÖVÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍTTTTTTT :D PLS!!!!!!
    Puszi
    GG

    VálaszTörlés
  2. Szija baba!!!

    MOst csak röviden...
    Nagyon tetszett!!!!!!!!!!
    Imádtam.
    Remélem én is, hogy Jenny versenyezni fog, azzal az álombeli pasival...:)
    A ruci..pedig...kurva jó..:D
    Várom a kövit..:)
    Puxo<3
    Dóry(L)

    VálaszTörlés