Like

http://www.facebook.com/pages/Egy-%C3%A9let-a-sok-k%C3%B6z%C3%BCl/225647554142562?sk=wall

2011. május 25., szerda

A titok srác (hihi )

Halihó emberek köszönöm a komikat meg a pipálgatásokat és örülök az új olvasómnak is. Itt a nyolcadik fejezet jó olvasást. Puszi (L)Mano(L)



8. fejezet
Istenem mióta is várok erre a versenyre remélem mint mindig most is jól fogok szerepelni addig senki sem tudott legyőzni engem de Josht se. Ő az én bandámmal szemben áll a két banda már évek óta nem bírja egymást egy bizonyos eset miatt….!
-       Kész van minden srácok? Mindent át néztetek? –kérdeztem a fiúkat.
-       Igen, persze minden a legnagyobb rendben van. S te készen állsz a nagy versenyre??
-       Hát még szép hogy készen, tudod, mióta erre várok már.
-       Nick, megjött az ellenfél. –  szólt be  Kevin.
-        Van neve is, ha nem tudnád – csesztem le Kevint, Nick meg megint a védelmébe vette.
-        Nyugalom fiúk. Menjünk jó? És arra meg nagyon figyeljetek, hogy a kocsim közelébe senki sem mehet. –kimentünk mind a hárman hogy megnézzük az érkezőket, bár csak ne tettem volna. Édes istenem pont láttam ki szállni Josh kocsijából egy irtó bombázó lányt vörös hosszú hajjal, egy miniszoknya volt rajta s egy nagyon előnyére váló kivágott felső. Ki lehet ő meg kell tudnom, muszáj, a barátnője nem lehet mivel Joshnak ott van Gabriella.
-       Ne nézd már ennyire a közelébe sem fognak engedni érted. –szólt rám Nick, de én még mindig azt a lányt bámultam nem tudtam le venni róla a szemem. Nem vagyok az a csajzós típus, sőt inkább elhessegettem őket, de az a csaj már most meg fogót.
-       Mért nem engednek a közelébe? –kérdeztem Nicket, úgy fél perc múlva.
-       Mert ő Josh unoka húga most költözött ide a mi sulinkba fog járni, s mivel köztudott hogy nem vagyunk jóban velük, így hát veszett ügyed van.
Az még nem olyan biztos, gondoltam magamban, főleg úgy hogy a mi sulinkba fog járni.
-       Gyere oda kéne menni meg beszélni a fogadást meg az ilyesmiket.
-       Okéé. –mondtam szájtátva. Csak úgy suhantam oda hozzájuk, ha olyan messziről ennyire szép, akkor milyen lehet közelről.
Hát nem kellet csalódnom alig tudtam le venni a szemeimet, olyan látvány nyújtott, mint még senki más.
-       Helló, Josh. –szólaltam meg végül. –Készen állsz a mai versenyre?
-       Mind mindig, nagyon jól tudod, hogy imádok ellened harcolni. – a lány csak állt a Josh mellett és figyelt minket.
-       És ki a szép hölgy, aki elkísért, nem tudtam, hogy barátnőt váltottál? - kérdeztem tőle szemrebbenés nélkül közben pedig jól végig mértem a leányzót.
-       Figyelmeztetlek, ha egy kicsit is közeledsz, hozzá nem állok jót magamért. És egyáltalán nem váltottam barátnőt imádom a húgodat, még ha nem is tetszik neked.
-       Nyugalom Josh, semmi gond nem lesz. –mosolygót az a boszorkány, anyám most látom először, de már kész vagyok tőle.
-       Mellesleg Jennynek hívnak, és tőlem is meg lehetett volna kérdezni. –ó és még a nyelvét is felvágták. Nem semmi. –Josh megyek meg keresem Gabyt meg, ha bele egyezel meg nézném az autódat.
-       Persze menj, mindjárt megyek én is. –Jenny ment is meg keresni a húgomat, szuper ő is ismeri, úgy nézz, ki jóban is van vele.
-       Nos, akkor Josh, fél óra múlva kezdünk?
-       Igen, fél óra. Mi a tét??
-       ő szeretnék randizni az unokahúgoddal.
-       Nem!! Meg mondtam, hogy nem mész Jenny közelébe.
-       Miért is?? Tudod, hogy nem csinálok semmi rosszat, és biztonságban van velem.
-       Nem!! Ebbe neki is bele kell egyeznie és most tuti hogy nem fog. Találj ki mást, ember.
-       Rendben akkor mondj te. –nem tudok mást ki találni. De Ő nem fog meg akadályozni benne, hogy randi hívjam, vagy közeledjél felé. Bár az aggaszt egy kicsit hogy „és most tuti hogy nem fog” mire értetted vagy miért értette, hogy nem most nem fog.?? –kérdeztem magamtól.
-       Legyen 100 ezer, ha neked is jó??
-       Legyen, az nem olyan sok, nem lesz bűntudatom, ha annyit vesztesz. A rajtnál találkozunk Josh. –köszöntem el.
(Jenny szemszöge)
Kiszálltunk a kocsiból és elindultam Josh mögött, már annyira várom, hogy láthassam Gabyt, ő Josh barátnője. Drága unoka bátyám csak ment, mint a tatár, míg én felmértem a terepet. Meg kell, mondjam nem voltak olyan nagyon helyes srácok bár akit Josh olyan gyilkos pillantással nézett az nagyon is szexi volt a fekete pólójában.
Nem értettem mért nézz rá úgy Josh, csak úgy pár percére jöttem rá, hogy azért nézi úgy azt a srácot, mert engem nézz nem is sunyit, hanem mintha már azt tervezni, hogy…
A fiúk beszélgettek, nem is keveset, vagy csipkelődtek nem nagyon figyeltem rájuk csak akkor mikor rólam kérdezett az a helyes srác.
És ki a szép hölgy, aki elkísért, nem tudtam, hogy barátnőt váltottál? –kérdezte a srác, akinek a kiléte még mindig homály volt nekem, egész eddig nem néztem rá, de mikor meg láttam azt hittem, hogy elájulok, atya ég ő volt az álmomban. Meg szólna sem tudtam.
-       Figyelmeztetlek, ha egy kicsit is közeledsz, hozzá nem állok jót magamért. És egyáltalán nem váltottam barátnőt imádom a húgodat, még ha nem is tetszik neked. – szólalt meg Josh, á szóval Gaby bátyja. De mért ilyen vele szemben?? Nem értek semmit, de ez tuti, hogy ki fogom deríteni. De elsőnek egy kicsit beszólunk neki, hogy ne legyen már olyan nagyra magával.
-       Nyugalom Josh, semmi gond nem lesz. Mellesleg Jennynek hívnak, és tőlem is meg lehetett volna kérdezni. –mondtam neki mosolyogva. -–Josh megyek meg keresem Gabyt meg, ha bele egyezel meg nézném az autódat. –beszéltem neki, meg vártam míg, válaszol és ott hagytam őket. Hát jó estének nézünk elébe az egyszer már biztos. Ki vettem a kocsiból a táskám, s elindultam meg keresni a sátrunkat. Bele akarok nézni Josh kocsijába nehogy valami baj legyen. Elég volt egyszer átélni, hogy korházba került, azért mert valaki meg bütykölte az autóját. Hamar meg találtam. Láttam Gabriellát, hogy a sátor előtt beszélget Erickel. Gaby nekem háttal állt így be tudtam fogni a szemét.
-       Na, kivagyok? –kérdeztem tőle, már majd nem nevetve.
-       Jenny engedj el hallod had öleljelek már meg. Hé. –amint elengedtem rám ugrott és úgy ölelt mintha meg szöknék. – El se tudod képzelni, hogy mennyire vártam már hogy ide érj. Josh is már tülkön ült, de tényleg hol van??
-       Ő szerintem még a bátyáddal van, akiről én még eddig egy szót sem hallottam sem arról, hogy mért utálják egymást.
-       Ő, esküszöm, hogy elmesélem csak nem ma, jó?
-       Jó, most meg úsztad, most meg mutasd, hogy hol van a kocsi.
-       Ezt vártam, hogy mikor kérdezed meg a kocsit. Na, gyere. –intett mosolyogva.
Meg néztem az autót tetőtől talpig, és mindent rendben találtam. Josh jött be a sátorba az autóért.
-       Majd én ki állok, vele te addig menj Gabyhoz.
-       Tessék még csak pár órája vagy velem és már most parancsolgatsz, szent Milka tehén mi lesz akkor később itt.
-       Hogy-hogy később? –néztem rá értetlenül.
-       Úgy hogy ha van kedved, akkor suli után jöhetsz a műhelybe szerelgetni, és ha jó kis lány leszel, akkor kapsz egy ajándékot is. –kacsintott.
Kiálltam az autóval és át adtam a helyet Joshnak. A másik srác meg ki szólt a kocsijából, és hogy a fene enné meg pont olyan volt a tütüje, mint az álmomba.
-       Jenny, meg tennéd, hogy elindítod a versenyt?? Persze csak ha tudod, hogy kell. –ne ezt kapd ki kis anyám, még hogy pont én ne tudnám.
-       Nem, fogalmam nincs, hogy hogyan kell, de meg próbálom jó? egy lány jött oda hozzám és egy fehér kendőt adott a kezembe, elmondta, hogy mit kell mondanom. Fogtam ezek úton magam a két kocsi elé középre álltam. Rá kacsintottam Joshra és levettem a melltartómat. Elkezdtem a mondókámat és meg nyitottam a rajtot. A kereket csikorogtak, még Gaby bátyjának a pillantását pont el tudtam kapni, ahogy elhaladt mellettem..
-       Ugye tudod hogy most a tesómat nagyon meg lepted? –kérdezte Gaby.
-       Igen mért is? Mert butának mutattam magam? Vagy mert egy kicsit átcsesztem?
-       Mind kettő. –mondta egy szerre Tommal.
-      -  Nézzük meg, hol tartanak, gyertek. intettem neki.


 Ui: a komikat még mindig szeretem és Chat-ben is elfogadom a hivatalos komi határ 
-om lett :) xoxo (L)Mano(L)
-

4 megjegyzés:

  1. Szia!

    Na ez érdekes! :)
    Álombeli pasi valósággá válik....hm...... nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz még itt!:)
    DE Josh barátnője Gaby véletlen egybeesés?! :D
    hihi
    Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mi lesz még itt, hogyan veszi rá a titokzatos idegen Jennyt randira, na meg persze, hogy Jenny ilyen hamar fejest ugrik-e egy ilyen kapcsolatba.....és Ben feltűnik még? hm.... lesz még itt kavarodás érzem én! :)
    Nagyon tetszett! :)
    Várom a kövit!
    Puszí

    VálaszTörlés
  2. Mien véletlen egybeesésre gondolsz??Nem árulom el hogy Jenny mit fog csinálni .... de azt meg igérhetem hogy érdekes lesz.Ben vissza fog még térni egy elég furcsa és nem éppen jó pillanatban. köszi a komit puzsi Viky

    VálaszTörlés
  3. Szia baba!!!
    Ez is állati feji volt..legalábbis az én részemről...
    Húha húha....mik lesznek még itt...:D
    És, Nick...apám...biztosan összefog majd jönni Jenyvel...legalábbis remélem, hogy majd igen.:)
    Kiváncsi vok, hogy miért is ilyen ellenséges Josh Nikkel...
    Imádtam...
    Várom a kövit.:)
    Puxo<3
    Dóry(L)

    VálaszTörlés
  4. Drága nem, Ncknek hívják a srácot Nick a haverja aki a kocsit nézte a versenyzős srác aki Gaby bátyja hát neki még nincs meg a neve hihi :)

    VálaszTörlés