Like

http://www.facebook.com/pages/Egy-%C3%A9let-a-sok-k%C3%B6z%C3%BCl/225647554142562?sk=wall

2011. július 4., hétfő

Tévedések "napja"

Egy nagyon nagy elnézéssel jövök mindenkinek.
Nagyon sajnálom! Én is bele estem ebben a csapdába, úgy mind több mindenki más, nem hibázattok érte senkit sem, egyáltalán, én is elkövettem a hibát, hogy nem néztem utána a dolgoknak. Hogy miről is beszélek, „a legromantikusabb történet” díjról, amit jogtalanul kaptam meg, Mivel ez egy nem ajándékozható díj ezt a díjat csak az kaphatja, meg akinek a díj létre hozója adja. Mert ez egy különleges díj. Nos, még egyszer elnézést, mert én is tovább adtam. A díj készítőjével- Rímea, már  meg beszéltem a dolgokat, hál istennek.  Nem haragszom itt senkire sem. Sem arra akitől kaptam Rímeára mert szólt érte. Azért mert meg tudtuk beszélni kaptam egy "díjat" kiteszem az oldalra a képekhez. Most nem írok mik hozzá a szabályokat, majd egyszer.
Nos azt hiszem ennyi lenne.
Üdv (L)Mano(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése