Like

http://www.facebook.com/pages/Egy-%C3%A9let-a-sok-k%C3%B6z%C3%BCl/225647554142562?sk=wall

2011. augusztus 3., szerda

Újra itthon!

Nos haza jöttem emberek sem meg is hoztam a fejit. Komikat szeretnék 3 darabot. Jó olvasását hozzá puszi (L)Mano(L)


17.Fejezet.
- Úgy gondolom, hogy tartozol egy kis magyarázattal! Miközben eszel szívesen meg hallgatom az egész történetet. –mondta Chris.
- Igen, Chris, mindent elmondok, az elejétől kezdve.
– Én meg kíváncsian hallgatlak.
- Nos, azt hiszem, az elején kezdem. Úgy pár éve megismerkedtem életem szerelmével, legalábbis akkor ezt gondoltam. Minden úgy történt, mint egy mesében, eljegyeztük egymást, szabad perceinket együtt töltöttük. Lilivel a legjobb bartánőmmel a kedvenc éttermünkbe mentünk enni, s ott megláttam a vőlegényemet egy fiatal lánnyal. Elég intim viszonyban lehettek, mert nagyon bensőségesen beszéltek egymással, már-már csókolóztak. Soha nem felejtem el azt a napot! Azt hittem szeret, egy teljes éven át hazugságban éltem. Ott döntöttem el, hogy abba hagyom, ezt a kapcsolatot, s soha többet nem szeretném látni azt az embert. Mi előtt lebukott volna előttem, megjött az itteni egyetemről, hogy felvettek, s ha szeretném, a következő fél évet már itt kezdhetem. Nem akartam ott hagyni mindent, sem a családomat, sem a vőlegényemet, de mikor meg láttam azzal a lánnyal... Eldöntöttem, hogy otthagyok mindent s mindenkit. Új életet kezdek, csak egy valamivel nem számoltam…
- Ezzel a pici gyerekkel, aki a pocakodban növekszik. –fejezte be Chris a mondatot. –Mit szeretnél ezek után kezdeni? Elmondod az apjának, hogy terhes vagy?
- Nem, eszem ágában sincs elmondani neki. Legyen csak az új barátnőjétől gyereke! Ő csak és kizárólag az enyém lesz, még ha emlékeztetni is fog az apjára.
- S hogy tervezed a jövődet? Még van egy éved, míg megkapod a diplomádat, mert gondolom, a sulit be szeretnéd fejezni, nem?
- De, a sulit befejezem, most vagyok 12 hetes terhes, s mint észreveszed, nem látszik még rajtam, hogy terhes vagyok. Amíg bírom, meg míg nem látszik, hogy kisbabát várok, addig maradok a nappali szakon, utána meg munka mellet levezőn elvégzem. Nem szeretném abba hagyni egyáltalán sem a sulit, sem a munkát.
- A szüleidnek mikor mondod el? Meg akkor még ott vannak a nagyszüleid is. Nem tudom, hogy fognak rá reagálni.
- Nem lesz semmi baj, nyugi, fontos vagyok nekik. Meg fognak lepődni, azt is tudom, de majd ha megnyugodnak, akkor mellém fognak állni. Nos, a szüleim már más tészta, a testvéreim örülni fognak, szerintem, bár Alex teljesen ki lesz borulva.
- S mi van a másik tesóddal? –érdeklődött Chris.
- Kevin, ó, vele nem lesz semmi probléma. Esetleg annyi, hogy meg kell majd akadályozni, hogy ide költözzön. Ő nagyon félt engem, és szeret, de Lilit nem hagyná ott.
- Lili és a tesód egy pár?
- Igen, s el sem tudod képzelni, mennyi ideig tartott, míg beismerték mind magunkat, mind egymásnak, hogy szeretik egymást. –Mondtam neki, s nagyot ásítottam.
- Jól látom, már álmos vagy, s nem akarlak kifárasztani, így is elég hosszú napod volt. Reggel Rob nagyapád jön érted, s visz haza, én majd délután benézek hozzád. Még valami, gondolom a doki is figyelmeztetett, hogy oda kell figyelned a táplálkozásra, meg hogy ne fáraszd ki magad. Voltam olyan merész s bátor, megkérdeztem, hogy mikor mehetsz majd suliba. Mivel csak jövő héten, ezért szólok majd egy-két embernek, hogy az anyagokat másolják le neked.
- Köszi, Chris, egy angyal vagy! Mindent nagyon szépen köszönök!
- Hát, nem erre valók a barátok? Na, de most már aludj, a tálcádat meg majd én kiviszem. Szia! –köszönt el, s még egy puszit is adott az arcomra.
- Szia! –válaszoltam én is. Miután magamra maradtam, gondolkoztam egy kicsit, mit fognak szólni hozzá, hogy terhes vagyok. A családom, a barátok, mert ugye nem titkolhatom, az egész világ elől. Nem gondoltam volna, hogy velem ilyen megtörténhet, nem mintha bánnám! Már most imádom ezt a kis magzatot, fektettem kezemet a még lapos hasamra… 

3 megjegyzés:

  1. Jó lett ez a fejezet! Várom a következőt!

    VálaszTörlés
  2. Szija kisördögfiókám!!!!

    Üdv újra köztünk 'idegen '
    ez a feji iszonyat jó volt.
    tudtam én hogy pici bab lesz a láthatáron...:D
    ááá..és Chris.. édes istenem... imádtam.
    Na és arra én is kivi vok, hogy ki mit fog szólni a gyerekhez... főleg meg Nath és Josh...
    siess a frissel!!! légysziiiii

    puszim
    'kisördögfióka'

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Áloha újra itthon xD :D
    Bocsi, hogy nem írtam egyből, csak későn este olvastam el és a szemem az már szinte kifolyt és nem bírtam komit írni:$ :/
    Na de ez a feji.... Volt mit megmagyaráznia Chrisnek! :) Nagyon imádom ezt a csáveszt! :D Mint már mondtam, szerintem a meleg pasik a legjobb fejebbek, velük bármit meg lehet beszélni! :) Azért kíváncsi vagyok, hogy a,tényleg ilyen jól fogják-e fogadni az emberek a család a dolgot mint ahogy Jenny leírta....
    Nagyon hatalmasat ütne ha Ben megjelenne és meglátná az exet nagy pocakkal...de mérget veszek rá, hogy Jenny letagadná és azt mondaná, hogy másé a gyerek! ....Hát most aztán lesz itt minden! :D
    Várom a kövit...elvileg már jöhet is, mert meg van a 3 komi ;)
    Puszillak:)
    GG

    VálaszTörlés