Like

http://www.facebook.com/pages/Egy-%C3%A9let-a-sok-k%C3%B6z%C3%BCl/225647554142562?sk=wall

2011. augusztus 5., péntek

Válasz a 16.fejezet kommentjeire.

Nos sory hogy most válaszolok de eddig nem volt időm meg energiám, csak hamar fel tettem a fejezet amit kijavítva meg kaptam. akkor lássuk a válaszokat :)

GG: 
Ben is elő fog kerülni, nem kell ezen aggódni, csak még azt nem tudom hogy melyik lehetőséget írjam meg mert vagy több ötletem is erre az előkerülésre... örülök hogy tetszett a fejezet, szeretem olvasni mikor örültök neki ( na lehet hogy meg dilinyósodtam ha így van akkor készüljetek fel a dilis fejikre). A folytatás fent van, ha vissza kaptam a ki javított fejit azt is azonnal fel teszem. Köszi a komit puszka (L)Mano(L)


Névtelen: 
nem akarok meg sérteni senkit sem azzal hogy nem válaszolok, nos köszi a komi, sőt lelket öntöttél belém (csak ellne szálljak még a végén magamtól itt a dicsérgetések "hallatán" ) Xd. a többiben is meg állapotunk már köszönöm még egyszer a javítást Réka. meg a komit is puszi (L)Mano(L)




'Salivana' (Dorisz): " Nagy ördög fióka" :
Dr.Brennan hát igen nem jutott eszembe egy "híresebb" dokin név sem csak magyar de azt nem akartam bele írni ( nem saját tapasztalataimról ismerem a magyar dokit) úgy hogy mivel Dr. Csontot néztem mi előtt el kezdtem írni a fejit. hát ezt írtam bele, :). Dobpergés hihi azért tettem ki a szavazást mivel a barát nőmmel nem tudtuk el dönteni hogy melyik szexi férfi illene bele a tőriben, mert mind kettőnknek meg volt a saját kedvence, s kértem is ha valakinek van valamilyen ötlete azt nyugodtam meg oszthatja velem, nos így aztán nyugodtan szavazatok csak a kedvencetekre, én nekem is meg van a kedvencem :) köszi hogy szavaztál. Nos még ugye azt nem tudom hogy ki lesz a szexis tanár meg hogy mikor fog a képbe kerülni, de azt tudom hogy hogyan fog a képben lenni, sőt lesz tőle is fejezet (már mint az ő szemszögéből) köszi a komiz. pusz (L)Mano(L) " Kis ördög fióka! 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése