Like

http://www.facebook.com/pages/Egy-%C3%A9let-a-sok-k%C3%B6z%C3%BCl/225647554142562?sk=wall

2011. június 10., péntek

11.fejezet


Halihó emberek meg hoztam a következő fejit, Ez most nem olyan hosszú ne hari érte. Hamarosan jönnek a kis szaftos részek.. jó olvasást puszi (L) Mano(L)


11.Fejezet.
Ott lépkedtem Nathen mellet.
-        Itt jó lesz? –kérdezte és közben egy fapadra mutatott.
-        Persze mérte ne lenne jó?
-        Gyere, csüccs, le akkor. –leültén is helyet foglaltam mellette.
-        Mit szeretnél Nath? - kérdeztem tőle kicsit meg szeppenve.
-        Nem az a fontos hogy mit szeretnék, ha nem jön össze Jenny, amúgy meg elég sok dolgot szeretnék.
Nagyon jól áll ez a ruha, csinos vagy.
-        Köszönöm szépen –pirultam el.
-        Láttam apu rád is lecsapott.
-        Ő ezt, hogy érted? –néztem rá értetlenül.
-        A tánc, minden ilyen eseményen, amin részt vesz/veszünk, és akiket bemutat neki a mamád és meg kedveli, azt a személyt felkéri táncolni. S úgy láttam anya is meg apám is nagyon meg kedvelt, sőt még az öcsém is. –na, itt elejtett egy fintort. – pedig ő nem nagyon szokott a csapatból lányokkal dumálni, mindig csak a fiukkal az autókról, most veled meg lepet.
-        És ez zavar?
-        Talán egy kicsit, de se baj azt csinál, amit szeretne és peresze te is.
-        Nath, kérdezhetek valamit? –bólintott. – Josh mért nem szeret téged vagy is mért nem kedvelitek egymást?
-        Hát ez hosszú történet és nem is szeretnék most róla beszélni, ha nem haragszol meg.
-        Nem persze majd máskor, ha majd úgy érzed. –válaszoltam neki, még beszélgettünk egy keveset, a padon ülve, utána meg mutatta az egész parkot, már elég fáradtnak érzetem magam így elköszöntem a nagyitól meg Nath szüleitől és elindultam a kocsim felé. Már ültem be az én kicsikémbe mikor egy hang a nevemet kiabálta.
Hátra fordultam és meg láttam Nath-et hogy szalad utánam.
-        Holnap meg innál velem egy kávét? –kérdezte.
-        Ha kint leszel a verseny, pályán akkor lehet róla szó. –mondtam neki
-        Oké akkor ott találkozunk, szia Jenny és jó éjt.
-        Neked is, szia. Bepattantam az autóba és hazáig meg sem álltam. Otthon levettem végre a cipőmet, ami teljesen ki készítette a lábam. Végül végre valahára bebújtam az ágyba és aludhattam egyet.
Egy tenger parton voltunk, a homokban ültem és néztem egy picike kis lányt, aki homokvárat épített az apukájával, ott nevetgéltek mind a ketten, egyszer csak a kislány felállt és elkezdet kiabálni az anyukájának azt kiabálta: - anya, anya, gyere, ezt nézd meg mit építettünk apuval olyan szép gyere. S én meg felálltam és oda sétáltam hozzájuk s leültem melléjük, tényleg egy csodálatos várat építettek, nagyon szép lett.
-        Nagyon szép lett kicsim, ügyesek vagytok, nem vagytok még éhesek a nagy munkától? Ne menjük be? –kérdeztem tőlük.
-        Én egy picit már az vagyok, és te Lili? –kérdezte az apukája a kis lánytól.
-        Oké mehetünk, ehetek fagyit?
-        Persze hogy ehetsz, de majd csak ebéd után.
A kis lány felállt és el kezdted be szaladni a házba.
-        Na, jössz szívem? –nyújtotta felém a kezét Nathen. És én meg elfogadtam mintha ez lenne a legszebb dolog, ami valaha történt velem.

Az álomnak itt vége szakadt, mivel elkezdett az a fránya telefon szólni, pedig még annyira álmodtam volna velük. Nem ezt nem szabad minden férfi ugyan olyan, és még Bent sem hevertem ki, nem fogok még egyszer ugyan abba a csapdába bele esni az egyszer biztos. És nem is tetszik annyira. Atya ég mit hazudok annyit itt magamnak, ha rám nézz, már elolvadok, na, jó hagyjuk ezt most abba miért is keltem fel? Á igen telefon.
-        Igen ki az? –szóltam bele nem éppen barátságosan a telefonba.
-        Szia, neked is, jó hogy felveszed fél óra után a telefonodat. Öltözz fel és gyere ki a pályára, szeretném ki kérni a véleményedet. És ha kérhetem, siess.
-        Jó, - na, ezt már a búgó telefonnak mondtam semmi másnak. Szép mondhatom, el sem köszön, tőlem csak ki osztja a parancsot és leteszi. Na, majd kap a fejére, ha ki érek.  Lezuhanyoztam, felöltöztem, meg etettem Picurt és már mentem is ki a pályára. Út közben jutott eszembe hogy akár le is mondhattam volna, mivel Nathen is ott lesz és semmi kedvem vele most jelenleg találkozni. Legalábbis addig amíg biztos nem vagyok abban hogy simán bele esem egy másik pasi csapdájába. Se baj majd szépen kerülöm, mindig Josh közelében leszek és akkor nem lesz semmi gond, nem kell akkor elmennem vele kávézni, ez lesz a jó meg oldás. De hogy sikerüli is fog az nem biztos….




4 megjegyzés:

  1. Szija baba!

    Háhá...remélem sikerül is Jennynek valamelyest úgy Josh közelébe lennie, hogy Nath ne tudjon vele beszélni...:D
    Tudom, hogy más ezért jó segbe rúgna...de ha az elején így Jenny nem szeretne úgymond "randizni" ...akkor még egy jó pár ilyen kitérő dolog kellene...azaz ok.
    De vajon sikerülni fog neki???!!!!!!
    Sikerülni fog neki, más férfiben bízni???!!!!!!
    Mert az tuti, hogy Benbe fülig bele van zúgba!
    És...másrészt pedig nagyon is vonzódik Nathez, aki ha az olvasottak alapján, szintén teljes mértékben vonzódik Jennyhez. És, számára neki Jenny kihívást jelentene/jelenthetne. Ha Jenny ezután a kis "akciója" után egy darabig visszautasítaná Nathent.
    Vagyis azt szerettem volna kihúzni ezekből a mondataimból...hogy Jenny tudja le magában az érzelmeket amik benne lakoznak...
    pl...törjön, zúzzon...verekedjen valakivel..és pl..egy kis balhé után amiben benne lenne...vagy mit tom én és Nathen se...ááá..inkább befogom a szám...:XD....*azaz tippem, ötletem lenne* de ez a te törid és nem az enyém..és te úgy írod, ahogyan szeretnéd, és akarod..:D

    Nem is jártatom tovább a szám...csak még annyit, hogy nekem nagyon tetszett ez a rész is. :)
    UI: és az álom...te! itt abbahagyni...*dádá!!!* HIHI

    Na...szija mija...
    puxo<333

    Dóry(L)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Sajnos csak most volt időm elolvasni a fejezetet de nagyon tetszett
    kíváncsi vagyok ki hívta föl Jennyt
    Petra:D

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Tetszett:)
    Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a pályán! Mennyire tudja majd Jen elkerülni Nathet:P
    Várom a folytatást!
    Dorcsi

    VálaszTörlés
  4. Szia:)

    Nagyon tetszett ez a fejezet is:) Teljesen megértem Jennyt,hogy miért viselkedik úgy ahogy...
    Csalódás után nem könnyű talpra állni:(

    Nagyon várom a kövit!

    Bia

    VálaszTörlés