Like

http://www.facebook.com/pages/Egy-%C3%A9let-a-sok-k%C3%B6z%C3%BCl/225647554142562?sk=wall

2011. június 3., péntek

Hír.

Köszönöm szépen drága Dorysz babámnak a komit ... nem tudom hol vannak a többiek és nem is értem ha pipálni tudnak akkor egy.két sort miért nem tudnak írni na de sebaj úgy döntöttem hogy ha meg lesz a 4 darab komi fel teszem és utána az első komizó meg kapja előbb a következő fejezetet. Nos most én el küldöm drága babámnak most a 10.fejezetet mert mindig írt nekem komit és tartja bennem a lelket ezek komik által.
Puszo (L)Mano(L)

Ui: remélem örlűni fogsz neki Dorysz :).

1 megjegyzés:

  1. Szia babásom!

    Köszönöm!
    *csontropogtató ölelést küldtem* neked. :)
    Jés, egen örültem néki. :D
    :)
    Puszpusz<333333333333333333

    Alias: *a te drága babád* (L)

    VálaszTörlés