Like

http://www.facebook.com/pages/Egy-%C3%A9let-a-sok-k%C3%B6z%C3%BCl/225647554142562?sk=wall

2011. június 29., szerda

13.fejezet

13.Fejezet
Reggel arra keltem, hogy a fejem majd szétmegy, már megint. Fogalmam sincs, mi bajom lehet, talán csak a fáradság az oka. Lassan felkeltem az ágyból, vettem egy jó forró zuhanyt, meg etettem Picurt, meg bekaptam én is pár falatot. Öltözködés után, elindultam az iskolába. Nem féltem tőle, mert nem kellet úgy is ott lesznek a skacok, s végre talán ki tudom deríteni, hogy mi az a nagy titok a két fiú között. 

A banda már várt rám az iskola egyek padján Chris is ott volt köztük, egy bamba vigyorral a képén.
-         - Szia, Jenny. –köszöntek egyszerre.
-         -Sziasztok, nem csak engem vártatok?
-         -De téged, úgy hogy ha már itt vagy akkor mehetünk is, mert nem -akarok el késni. –szólalt meg Kellan.
-        - Hogy mit mondtál? A lógás királya nem akar el késni?
-         -Tudod Jenny apám meg anyu bevezetett egy két szabályt, ja meg ráadásul Josh is beszállt.
-         -Aha, értem, akkor menyünk. Kinek lesz első órája infó?
-         -Nekem, szóval mehetnénk is. –mondta Chris. De jó úgy is elnézést - akartam kérni tőle a tegnapi miatt, de mielőtt ezt meg beszélem vele, beveszek egy fájdalomcsillapítót.
-        - Egy perc csak beugrom még a mosdó, sziasztok, az ebédnél találkozunk. –köszöntem el a többiektől.
Chris eljött velem a mosdóig s kint be meg várt. Bekaptam a gyógyít s már mentem is vissza hozzá.
-         -Ne haragudj a tegnap miatt, remélem Josh szólt, hogy nem éreztem jól magam s azért mondtam le. De ma már jobban vagyok, úgy hogy suli után meg mutathatod, ha ráérsz.
-         -Igen Josh is szólt, meg az üzenetedet is meg kaptam, de tényleg jól vagy már? –kérdezte őszinte aggodalommal.
-         -Igen, egy picivel, nem tudom mi ütött belém nem szoktam beteg lenni lehet, hogy csak a fáradtságtól van.
-         -Ha pihenni szeretnél még délután akkor meg mutatom máskor. Nem baj.
-         -Nem-nem így is bűntudatom van, hogy lemondtam, ma meg nézzük együtt.
-         -Ő Jenny, Nathen-hez kellene át jönni, menni fog? Tudom, hogy kerülöd csak azért.
-         -Persze, csak maradj a közelemben mind végig. Akkor nem lesz semmi baj. –mosolyogtam rá, közben meg érkeztünk a teremhez, bementünk s egymás mellet-helyet foglaltunk. Még beszélgetünk minden féléről, de aztán bejött a tanár s el kezdődött az óra. Óráról órára mentem, mint egy élő hallott, nem éreztem jól magam, mikor délben ebédelni indultam, megint rosszul lettem így inkább dobtam egy sms-est Gabynak hogy haza megyek, mert az ebéd utáni órám úgy is elmaradt.  Lassan mentem ki a parkolóhoz, a kocsiban ülve vártam, hogy elmúljon a szédülésem, mikor már éreztem, hogy haza tudok vezetni beindítottam az én kicsikémet. A szédülésem egész úton nem akart abba maradni, hál istennek haza tudtam azért vezetni. Amint beléptem a nappaliba ledobtam a táskám s már mentem is zuhanyozni, egy szál töröközőben jöttem ki a fürdőből, felvettem a kedvenc fehérneműemet meg a köntösömet, pont szerettem volna lefeküdni az ágyra mikor is meg halottam a csengőt. Ki a jó éh jön ilyenkor, mikor senkihez semmi kedvem, meg nem is vagyok jól! Inkább ki sem nyitom, mintha itthon sem lennék. Majd csak abba hagyja gondoltam én, de nem hagyta volna az istenért sem. Hogy robbanna fel az, aki az ajtómba áll. Lassan mentem az ajtó fele hátha elmegy, míg oda érek.
Nem néztem ki az ablakon, minek, akit akarok úgy is beengedek, akit meg nem az kint marad. Résnyire ki nyitottam az ajtómat, ki kit láttak meg szemeim, na, kitt? 
-         -Nathen, te mit csinálsz itt?
-         -Jött telek meg látogatni, Gaby mesélte, hogy nem érzed jól magad. Már jobban vagy?
-        - Nem nagyon most jöttem még csak haza, enni aztán aludni készültem. – remélem, veszi a lapot, istenem add, hogy vegye a lapot, kérlek.
-         -Ó akkor nem is zavarlak tovább jobbulást. Egy kérdést még feltehetek?
-         -Tegyél, nyugodtan, ha tudok, válaszolok.
-         -Mért kerülsz a bál óta? – na, erre nem számítottam, most mi a fészkes fenét válaszoljak?
-         .Nem kerüllek Nath. Ma is megyek át hozzátok a műhelybe mert a tesód mutatni szeretne nekem valamit. Ha ott leszel, akkor majd biztos találkozunk. – jaj, csak higgye el, hogy nem kerülöm.
-         -Jó most ezzel ki vágtad magad, akkor délután a műhelyben, szia Jenny s vigyázz magadra.
-         -Szia, Nath és kösz hogy beugrottál, de legközelebb telefonálj.  –meg vártam, míg beszáll s elhajt, utána bementem főztem egy teát s lefeküdtem a nappaliba tv-t nézni. Csak kapcsolgattam egyik adóról a másikra sehol sem volt semmi, így hát nem volt mit tenni meg álltam egy zene csatornán, azon el is aludhattam, mert már egy nagyon fura s nagyon kellemes álomba voltam…

1 megjegyzés:

  1. Szija kis ördögfiókám!

    Először, is egy hatalmas WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWwwíííííííííííííííííííííííí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Uram, atyám még így..nem is tudom hanyadszorra elolvasva... :S
    is, de hát én totál szakadtam a nevetéstől a végén.. amikor Nath megjelent Jen-nél..
    -Mért kerülsz a bál óta? – na, erre nem számítottam, most mi a fészkes fenét válaszoljak?
    - .Nem kerüllek Nath. Ma is megyek át hozzátok a műhelybe mert a tesód mutatni szeretne nekem valamit. Ha ott leszel, akkor majd biztos találkozunk. – jaj, csak higgye el, hogy nem kerülöm.
    - -Jó most ezzel ki vágtad magad, akkor délután a műhelyben, szia Jenny s vigyázz magadra.
    ... ááá... ez irtó tetszett...
    Vajon... mikor derül ki, hogy mi baja Jen-nek?...
    ahh.. meg öl a kíváncsiság...
    :D

    Másodszorra pedig... á ..áááá... ami a bal felső sarokban található... wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí!!!!!!!!
    hatalmas puszó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Iiiiimmmmááááddddoooommmmm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pont azelőtt halgattam ezeket a számokat tőle, mint ami itt van fent...
    Thank you!!!!


    Puszim
    "nagyördögfióka" (L)

    VálaszTörlés